Wednesday, September 8, 2010

Similar bug

salam.
kalini aku tak nak update
apa-apa yang pelik
hanya satu keganjilan yang sentiasa berlaku kepadaku 
dan seorang member ni.
berkenalan tak seberapa.
dedua macam alim/baik.
bila dah lama kenal...
mak oi, bergaduh macam tikus ngan kucing
takleh nak lari,
kenal tak lama tapi rasa macam
family dah. [untuk masa sekarang aku anak dia]
apa tidaknya sume benda yang terjadi kat dia 
boleh effect aku sekali. tak guna
walaupun tak 100% sama tapi roughly memang sama
dia ada bad day
esoknya aku pulak
dia ada gaduh ngan member
esoknya aku pulak.
gila btol. macam mana bende ni leh jadi kan?
aku pun ta tau.
so bro, please have a good life, healthy and successful.
insyaAllah aku dapat follow gak.
tenks.
berkawan dengan kau adalah satu harta
berkenalan ngan kau adalah satu takdir
bergaduh ngan kau adalah satu hiburan
selamat hari raya!!
p/s: aku nak duit ayah!!!!! DUIT RAYA!!!

itu saja untuk kali ni 
~salam~

No comments:

Post a Comment