Sunday, May 8, 2011

Sesugguhnya aku meng-hiatuskan diri :P

~Assalamualaikum~
Khabar baik biggrin
Korang x payah tanya..hehe
ak ni nama je dah lepasakan Sekolah tpi keje sparuh mati sampai x sempat nak blogging.
(ari2 FB je emoticon09)
oh arini Hari Ibu.
Selamat hari Ibu........itu je.
sebenarnya kenapa kita nak apresiasikan sang Ibu-Ibu ni time Hari ibu je:s:
lebih spesifik lagi 8 May je?
bukan kah kita ptot hargai diorang selama kite ni hidup? kan lebih bermakna?
bukan nak sound lbey r. aku pun...bukanlah seorang anak yg mithali.
spp, ak tau la apa rasa jdi dak yang terencat + jahat ni. hahaha emoticon14
anyways, study.
haih, aku dapat form 6. science stream tpi ak nak tukar Human resources (HR)
sebenarnya sijil STPM lgi gempak dri Diploma tpi sbb nama FORM 6
sape yg dpt tu slalu dipandang hina. teruk sungguh.
ah pedulikan. yang blaja kita bukan diorang. blaja bukan setahun dua tau :3

[Music Time emoticon15]
kebelakangan ni aku dah ter-addict kat satu band ni Down
DIR EN GREY!!!!
maaf kalau aku katakan band ni bukan untuk budak2 yang hatinya murni, suci and x tahan
benda jijik. music heavy yang best :face38:
Oklah masa dah suntuk wa kene chow dulu. cya later~ jumpa lagi d post yang akan datang~
~Owari~

No comments:

Post a Comment